רוצים לגרום לעצמכם לנחת אחריי יום ארוך בעבודה?

זקוקים לניקיון יסודי לבית בצורה שוטפת או לכבוד פסח?

מחפשים חברת ניקיון אמינה שתדאג שלא תגיעו בסוף היום את להרגשה שאתם חוזרים מיום עבודה, הבית מבולגן, הרצפה דביקה וערימה של כלים מתנשאת בכיור?

הגעתם למקום הנכון, חברתנו כאן בעבורכם! ניקוי בתים פרטיים בצורה המלאה והמקיפה.

הבית הוא המקום שאנו מגיעים אליו בסוף היום, הבית הוא מעוז הנוחות שלנו, אם הוא באמת נקי ומסודר. אך אם לא זהו מעוז העבודה הנוספת שלנו בו אנחנו עושים עשות נוספות בניקיונות פנאלים ושטיפת כלים בלתי נגמרים.

ניקיון נותן תחושה טובה לבני הבית

אם אתם בדיוק קניתם בית (מזל טוב) ואתם לפני מעבר אליו או לאחר שיפוץ, עדיף להיכנס לבית כשהוא נקי ומצוחצח. עדיף שתהיו שם בצורה נעימה וכיפית. חשוב שתהנו בבית שלכם וזה לא יהיה המקום השני בו אתם עובדים ומקרצפים.

מתי תרצו שננקה את הבית שלכם?

שירותי ניקיון לבית מתבצע בדרך כלל בשעות מוקדמות, לאחר שאתם יוצאים לעבודה על מנת לא להפריע למהלכו התקין של אחר הצהריים שלכם לאחר העבודה, לנוחיותכם המירבית. הכל למען הניקיון הטוב ביותר כמובן שבתיאום עם בעלי הבית ולנוחות בני המשפחה, יש אפשרות גם להגיע בשעות מוקדמות של הבוקר או בשעות הערב או אחה"צ.

שירותי ניקיון בדיוק בשביל הבית שלכם

ננקה לפי שביעות רצונכם. אנו מתמחים בניקיון ואחזקת בתים פרטים לפי בקשתכם. מגוון רחב של פתרונות לניקיון ולניהול נקי יותר של הבית שלכם באופן חכם ומותאם לכל מבנה בין אם בית פרטי או בית בבניין מגורים. עבודה על פי תוכנית עבודה שהוגדרה מראש על פי היעדים שאתם הצבתם

הלקוח לפני הכל, אנחנו שמים אתכם ראשונים בסדר העדיפויות תמיד!

ניקיון בתים היא אחת המטלות המעצבנות של כל משק בית, בטח אם אתם חולי ניקיון ואתם פדנטים בנושא, יכולות להתבזבז לכם שעות רבות על ניקיון הבית.

בחרו את היום והשעה, ואנחנו נגיע לנקות מהיסוד את כל הבית-שירות אמין בבית הלקוח

השירות שלנו כולל תחזוקה שוטפת, ניקיון בתים מכל הסוגים ובכל הגדלים. החברה מציעה ניקוי כולל וייסודי של הבית, הבריכה, המטבח, ניקוי של חניונים, ניקוי חדרי מדרגות, ניקוי לאחר בנייה ושיפוץ בבתים פרטיים ובאיזורים מסחריים. אנו נותנים שירותי בבתים פרטיים שונים ברחבי הארץ.

שירותי ניקיון הטובים ביותר- בהתחייבות ליסודיות ותשומת לב לפרטים הקטנים

D.B.R | ניהול ואחזקת מבנים, מתחייבת לספק את השירותים ברמה הגבוהה ביותר, בצורה מושלמת בעבורכם. שירותי ניקיון לבתים פרטיים,וועדי בתים והרשימה עוד ארוכה…

חברתנו מציעה שירותי ניקיון מלאים ומקיפים בזכות צוות הניקיון שלנו- הנבחרת

העובדים המסורים שלנו מהווים מערך חזק וייסודי, גדול ומקצועי שיעניק לכם את כל השירותים שהבית שלכם יידרש אליו. אנשי הצוות שלנו מספקים לכם שירות אמין, באמצעות אנשי מקצוע מקצועיים במיוחד.

D.B.R | ניהול ואחזקת מבנים, מתמחה גם בשאר השירותים שיבטיחו לכם בית נקי ומצוחצח.